Tot mai mulți jucători se plâng redacției că autoexcluderile la care au dreptul să apeleze în baza legii sunt niște glume.
„În două luni am pierdut o sumă mare de bani la un operator online licențiat.
Inițial, am încercat autoexcluderea, însă, pe site-ul lor, perioada maximă de autoexcludere este de o săptămână, ceea ce este egal cu zero.
Suma pierdută este mare, de ordinul zecilor de mii de euro.
Știu că sunt vinovat, însă jucătorii vulnerabili trebuie atenționați și sprijiniți, nu jecmăniți până la ultimul leu”, ne scrie pe mail „Lost 4ever”, care indică site-ul million.ro.
Despre Million se știe că este una dintre „oile negre” ale industriei. Playresponsibly a scris că operatorul a fost nevoit să returneze banii unui jucător autoexclus căruia i-a permis să joace.
Dependenții care caută soluții salvatoare la ONJN, autoritatea statului, le pot găsi mai degrabă la băncile private. Carduri Visa oferă posibilitatea autoexcluderii de la jocuri de noroc.
Spre exemplu, la ING există opțiunea „Blochează ce nu-ți trebuie”. Este menționată explicit categoria Plăți de tip „jocuri de noroc”. Astfel, plățile către acest domeniu vor fi interzise.