Loteria Română a cheltuit o sumă importantă pentru o nouă identitate vizuală, cu ocazia aniversării a 117 ani de activitate. Au fost investiți 250.000 de lei pentru o imagine care poate fi luată gratuit de pe Shutterstock, acuză un articol de pe site-ul stirilekanald.ro.

Într-un comunicat, IQads nu precizează cât a costat noua identitate vizuală a Loteriei Române. Achiziția publică poate fi văzută pe SICAP (AICI), unde este afișat prețul de 250.000 de lei, echivalentul a 50.000 de euro.

„Noroc pentru toți românii”, este sloganul în jurul căruia este construită noua identitate vizuală a Loteriei Române, o instituție prăfuită, lăsată mult în urmă de alte jocuri de noroc care n-au tradiția jocului loto.

Verdele norocului, intercalat între culorile tricolorului

Noua identitate vizuală este alcătuită din logo-ul cu elemente care se integrează armonios în noul concept, respectând simbolistica culorilor. Acestea sunt menite să definească atât sentimentul de identitate națională (roșu, galben și albastru), iar verdele este specific loteristic, simbolizând norocul.

„Noua identitate vizuală definește misiunea noastră pentru prezent și pentru viitor. Identitatea companiei rămâne în strânsă legatură cu valorile societății românesti pe care le respectăm și le prețuim.

Schimbarea fundamentală prin modernizarea tuturor mijloacelor care ne fac viața mai frumoasă și mai ușoară reprezintă și pentru Loteria Româna o provocare continuă căreia îi răspundem în fiecare zi mulțumită încrederii generațiilor trecute și viitoare”, a comentat Ionuț-Valeriu Andrei, Director General C.N. “Loteria Română” S.A, cel care visa la un loc în Comutetul Executiv al European Lotteries.

RĂSPUNSUL COMPANIEI DE PUBLICITATE RUSU+BORȚUN, CARE A DESENAT LOGO-UL LOTERIEI ROMÂNE

">