Potrivit WALL STREET JOURNAL, Disney „face all-in” la pariuri sportive, după ce a încheiat un acord de 10 ani cu Penn Entertainment, pentru „a aduce jocurile de noroc în rețeaua de sport ESPN a Disney”.
Ideea de a juca „sub același acoperiș cu Disney” i-a „iritat pe unii directori și angajați ai companiei care cred că va dăuna mărcii”. Anul trecut, cel puțin un investitor major a avertizat Disney că „ar putea fi nevoit să-și vândă o parte din pachetul Disney, dacă compania adoptă piața jocurilor de noroc”.
Dar, pentru președintele ESPN, Jimmy Pitaro, și CEO-ul Disney, Bob Iger, „șansa de a implica un public masculin mai tânăr” și banii au fost „în cele din urmă o oportunitate prea bună pentru a o rata”.
Penn va plăti lui Disney 1,5 miliarde de dolari în numerar, în timp ce ESPN va primi mandate în valoare de aproximativ 500 de milioane de dolari pentru a cumpăra acțiuni ale companiei de jocuri de noroc.
Penn va „gestiona aplicația”, iar Disney „va ajuta la comercializarea acesteia”. ESPN și Penn au opțiunea de a „părăsi parteneriatul în termen de trei ani”, dacă compania „nu a atins o cotă minimă de piață țintă”.
CEO-ul Penn Entertainment, Jay Snowden, a refuzat să dezvăluie „obiectivul”, dar a spus că este „aproximativ 10%. Snowden a adăugat că postul de sport ESPN „nu va fi inclus în aplicația de pariuri când va fi lansată în noiembrie”, pentru a nu „încetini experiența de pariuri”.
În schimb, obiectivul este ca telespectatorii și cititorii ESPN să „schimbă ușor înainte și înapoi între sport și aplicația de pariuri”.
Pitaro a spus că „multe vedete sunt dornice să se implice cu ESPN Bet”, iar compania „planifică să anunțe o gamă extinsă de talente pentru a găzdui și promova produsele și emisiunile sale legate de jocurile de noroc”.
Pat McAfee a spus că va „promova ESPN Bet pentru publicul său”. Între timp, ESPN „ia în considerare și difuzări alternative ale jocurilor axate pe pariuri”.
Înaintea ESPN, publicația italiană „La Gazzetta dello Sport” a acceptat să devină și casă de pariuri, pe portalul gazzetta.it.