„Raportul privind analiza mărimii pieței globale de export, acțiunilor și tendințelor în funcție de sursa de venituri (sponsorizare, publicitate, mărfuri și bilete, drepturi media), pe regiune și prognoza segmentelor, 2022-2030”, este studiul aparținând ResearchAndMarkets.com.

Mărimea pieței globale de export - conform ResearchAndMarkets.com - este de așteptat să atingă 12.494,3 milioane de dolari până în 2030, înregistrând o rată de creștere anuală de 21,9% din 2022 până în 2030.

Consumatorii solicită conținut de jocuri interactive de înaltă calitate, în conformitate cu industria dinamică a divertismentului. Alinierea dintre divertisment și jocuri va influența creșterea întregii industrii a sportului, inclusiv a transmisiilor online și a dezvoltatorilor de jocuri.

Investițiile în creștere ale partenerilor comerciali și creșterea substanțială a audienței au condus la creșterea veniturilor pe piața de export. Platformele de streaming, precum Twitch, au atras spectatori prin streaming, turneele de sport au captivat sportivii și celebritățile și au atras atenția unui public numeros.

Capacitatea de a capta atenția unui public tânăr și entuziast a adus multe mărci să investească în evenimente de export cu sponsorizări și publicitate. Interesul investitorilor, creșterea publicului și introducerea unei ligi în stil franciză vor conduce la creșterea pieței.

Pe lângă sponsorizare, vânzările de bilete și merchandisingul sunt segmente esențiale de venituri care stimulează creșterea, generând venituri semnificative.

G2, parteneriat cu Ralph Lauren

Piața de îmbrăcăminte pentru Esports a cunoscut o creștere substanțială datorită unei baze de fani în creștere, a ofertelor de merchandising la nivel de campionat și a unei prezențe sporite de retail. Echipele de Esport nu mai trebuie să se bazeze pe câștigarea competițiilor, deoarece echipele își pot vinde în mod independent mărfurile fanilor.

Spre exemplu, Ralph Lauren a făcut echipă ca partener de îmbrăcăminte pentru G2 Esports. Unul dintre cunoscuții jucători G2 Esports, Martin ’Rekkles’ Larsson, a apărut în campania lui Ralph Lauren la Wimbledon.

G2 și Ralph Lauren au colaborat la mai multe campanii și evenimente și au produs o serie de activări digitale pe Twitch și TikTok.