Operatorii români de jocuri de noroc nu și-au stors creierii să fie originali. Au ales soluția facilă, urmărind să importe de-a gata succesul.
Branduri cunoscute din străinătate au fost implementate cu totul în România, fără respectarea dreptului de proprietate intelectuală. Cu toate astea, rezultatele sunt sub așteptări.
Au fost luate simboluri și dferite alte elementele vizuale pentru ca impactul să fie puternic, cunoscută fiind apetența românilor pentru branduri glorioase.
Patria jocurilor de noroc, Las Vegas, nu putea lipsi. Are un corespondent nefericit la noi.
Brandul a fost copiat de compania Power & Fabulous Games. Sunt respectate culorile și forma mărcii, fiind greu de crezut că au fost achitate drepturi de autor către autoritățile din statul Nevada.
Doar că, în loc să fie vedeta pieței de la noi, Power & Fabulous înseamnă, doar într-un an, amenzi de aproape jumătate de milion de lei.
SIGLA ORIGINALĂ, DIN LAS VEGAS
SIGLA COPIATĂ, PUSĂ PE UN BLOC DIN GIURGIU