Piesa de teatru „Sarmale cu dragoste”, care rulează la Teatru Național din București, are pe afiș, ca și partener media, site-ul Playresponsibly, în timp ce compania Newton este sponsor principal.

Actorii Victoria Dicu și Nicodim Ungureanu joacă în comedia „Sarmale cu dragoste", care este „un amestec de iubire, tandrețe, și picanterie, învelite în foi suculente de umor și bună dispoziție.

Un spectacol cu un el și o ea, ambii trecuți de prima tinerețe, în care cei doi ajung să se cunoască în sala de așteptare a unui cardiolog. 

Pe lângă boala de inimă îi unește pasiunea pentru fumat, cafea, dar mai ales pentru sarmale”, se scrie în prezentare. Un subiect la mare modă în preajma Crăciunului.

Primele două spectacole, jucate cu casa închisă

Biletul de intrare la piesa în regia Ivonei Boitan costă 60 de lei, scrie tnb.ro.

Primul spectacol din actualul turneu a debutat la Teatrul Național - IL Caragiale, sala Media, pe 11 decembrie, cu două reprezentații, la orele 18:00 și 20:00, cu mențiunea ca ambele s-au jucat cu casa închisă.

Turneul continuă în peste 20 de orașe și de municipii, primul fiind Râmnicu-Vâlcea, iar ultimul - București, tot la TNB.

Dacă pentru Playresponsibly este o premieră să fie pe afișul unui spectacol de la TNB, în cazul Newton (firmă producătoare de softuri, inclusiv pentru piața jocurilor de noroc) este o obișnuință o astfel de  sponsorizare. Compania a finanțat în trecut spectacole de operă, operetă și diferite reprezentați lirice sau de virtuozitate.

AFIȘUL PIESEI

sarmale.jpg
sarmale.jpg