PPB Counterparty Services Limited, compania pe care operează companiile Paddy Power și Betfair (ultima deține licență și în România), va plăti o amendă de 490.000 de lire sterline pentru trimiterea de notificări push promoționale către dispozitivele conectate către clienții care au renunțat, auto-excluzându-se.
Pe 21 noiembrie 2021, aplicația operatorului a lansat o ofertă de cote îmbunătățite pentru pariuri pe un meci de fotbal din Premier League engleză pe dispozitive conectate la conturi înregistrate de GAMSTOP sau dispozitive conectate la conturi auto-excluse.
Această acțiune a încălcat regulile Comisiei care cer companiilor de jocuri de noroc să ia toate măsurile rezonabile pentru a preveni trimiterea oricărui material de marketing către un client auto-exclus și să ia măsuri pentru a elimina numele și detaliile unei persoane auto-excluse din orice bază de date de marketing în termen de două zile de la primire.
Kay Roberts, director executiv de operațiuni la Comisia pentru jocuri de noroc, a declarat: „Deși nu există nicio dovadă că marketingul a fost intenționat, nici că toți utilizatorii aplicației au văzut notificarea sau că clienții auto-excluși au avut voie să joace, luăm în serios asemenea încălcări.
Îi sfătuim pe toți operatorii să învețe din probleme operatorilor și să se asigure că sistemele lor sunt suficient de robuste pentru a împiedica întotdeauna clienții auto-excluși să primească materiale promoționale”.