Milano își extinde popularitatea pe piața asiatică, alegând să-și lipească imaginea de echipa de fotbal a Italiei care în China, timp de doi ani consecutivi, este cea mai iubită, potrivit cercetării YouGov.

M88 Mansion este unul dintre liderii pe scena jocurilor online din Asia și noul său parteneriat cu echipa de fotbal italiană AC Milan a fost anunțat pe 1 august. Asta înseamnă că M88 va fi noul Partener Regional de Poker și Cazino al AC Milan pentru regiunea asiatică.

Anunțul vine la pachet cu lansează unui portal de jocuri denumit AC Milan Studio pe platforma M88. Acesta va fi „proiectat exclusiv” pentru AC Milan și ar trebui să ofere „o serie de jocuri tematice AC Milan”.

Potrivit anunțului, noul parteneriat reflectă popularitatea în creștere a clubului în Asia, invocându-se o cercetare YouGov, conform căreia AC Milan este „el mai popular club italian din China”, timp de doi ani la rând.

Mai multe echipe au semnat parteneriate

La începutul lunii martie, M88 Mansion a încheiat un parteneriat cu Federația Mondială de Badminton (BWF), devenind un partener oficial de pariuri. După cum s-a anunțat la acea vreme, acordul pe 3 ani a fost organizat de Infront, partenerul comercial și de televiziune al BWF, precum și de Outlast Sports and Entertainment. Parteneriatul acoperă mai multe ligi majore BWF.

M88 nu este singura casă de pariuri care colaborează cu echipe de fotbal. Pe 1 august, Zeturf Group a anunțat un parteneriat cu FC Nantes. Conform acordului, marca de pariuri Zebet a Grupului va apărea pe pantalonii scurti ai echipei până în 2025.

Pe 25 iulie, Fulham FC, echipa de fotbal din Premier League engleză, a confirmat și un acord de sponsorizare cu W88 pentru următorul sezon, 2022/2023.

W88 operează puternic și pe piața asiatică.