Nici bogații de la Manchester City nu poate sta departe de lumea pariurilor sportive. Campioana Angliei a intrat în clubul formațiilor care sunt parteneri de imagine pentru o companiei de jocuri de noroc, LeoVegas.

„Suntem mândri și încântați să colaborăm cu cea mai recentă echipă câștigătoare a Premier League, Manchester City Football Club! În calitate de partener oficial de pariuri în Europa și Canada, ne vom consolida oferta de pariuri sportive, maximizând în același timp vizibilitatea mărcii în sportul preferat din lume.

Acum, alături de noi, cântăm Haaland, Haaland…”, transmite LeoVegas Group într-un comunicat. Parteneriatul a fost asumat azi și de City pe pagina sa de Facebook, la două zile după debutul echipei în noul sezon al grupelor Ligii Campionilor, 4-0 cu Sevilla, în deplasare.

Brandul LeoVegas va apărea pe toate bannerele din stadion, atât pe Stadionul Etihad, cât și pe Stadionul Academiei, pe lângă faptul că apare pe mâneca echipamentului de antrenament al primei echipe pentru sezonul 2022/23.

Parteneriatul va permite LeoVegas să ajungă la un public mai larg la nivel mondial. Dina Ahmad, Vicepreședinte Global Partnership Sales, City Football Group, a declarat: „Manchester City este încântată să urmeze LeoVegas Group ca cel mai nou partener al nostru.

Gustaf Hagman, CEO al LeoVegas Group, a declarat: „LeoVegas Group este mândru că a intrat în acest parteneriat cu Manchester City și este încântat de a putea oferi clienților noștri experiențe unice cu clubul”.