PGA (Professional Golfers' Association) din America colaborează și cu Asociația Americană de Jocuri (Aga) Have A Game Plan - Bet Responsibly, campania de serviciu public pentru promovarea pariurilor sportive responsabile.
Anunțat înainte de Campionatul PGA 2024, care va avea loc în perioada 16-19 mai la Valhalla Golf Club din Louisville, Kentucky, parteneriatul va include conținut de jocuri responsabile, materiale educaționale și activări strategice pe platformele digitale și sociale ale PGA of America.
„Pe măsură ce PGA of America salută ESPN Bet ca sponsor oficial de pariuri sportive al celui de-al 106-lea campionat PGA, este esențial pentru valorile noastre să ne asigurăm că pasionații de golf au instrumentele potrivite în geantă pentru a paria în mod responsabil”, spune directorul comercial Jeff Prezzo.
„Activarea campaniei Have A Game Plan de la AGA în timpul Campionatului PGA de anul acesta și nu numai va fi o parte integrantă a strategiei noastre, pe măsură ce interesul pentru pariurile pe golf crește”.
Lansat în 2019, Have A Game Plan reunește operatorii de jocuri de noroc legale, echipele sportive, ligile, companiile media și alte organizații în jurul unui mesaj comun de educație a consumatorilor, concentrându-se pe principiile fundamentale ale pariurilor responsabile: stabiliți un buget și respectați-l; păstrați-l social: pariurile sportive sunt o formă de divertisment pentru adulți; cunoști șansele; jucați cu operatori legali și reglementați.
„Așteptăm cu nerăbdare ca parteneriatul nostru cu PGA of America să amplifice principiile Have A Game Plan cu fanii și pariorii de golf din toată țara”, subliniază Joe Maloney, vicepreședinte senior al comunicațiilor strategice al Aga.