Un studiu făcut de Comscore dezvăluie că Brazilia a ajuns la 42,5 milioane de utilizatori unici pe site-urile de pariuri, fiind devansată doar de Statelor Unite și de Anglia.
În țara din America de Sud, piața jocurilor de noroc, în special cea a pariurilor sportive, a fost reglementată. Din acel moment, în Brazilia, interesul din partea industriei globale a fost la cote uriașe.
Analiștii consideră că Brazilia a fost întotdeauna văzută ca un fel de El Dorado de către operatorii de jocuri, datorită potențialului său enorm, în principal datorită vastității populației, dar, mai ales, pentru pasiunea pentru lumea fotbalului.
În zonă există deja o ofertă mai mult decât substanțială de site-uri de jocuri și de pariuri care funcționează ilegal sau la limita legalității, de ceva vreme. timp. Dorința brazilienilor a fost să înscrie această lume în circuitul de stat, așa cum s-a întâmplat în diverse țări din lume.
Cifrele sunt încurajatoare. Potrivit unui studiu Comscore abia publicat, Brazilia ar fi ajuns la 42,5 milioane de utilizatori unici pe site-urile de pariuri, clasându-se în urma Statelor Unite și a Angliei. Lista primelor cinci țări este completată de India și de Italia.
Potrivit aceluiași sondaj, din 2019 și până astăzi, categoria de pariori a cunoscut o creștere semnificativă în ceea ce privește timpul de consum, înregistrând o creștere de 281%, ajungând la 2 miliarde de minute consumate pe lună. Aceasta reprezintă echivalentul a 32% din populația digitală a Braziliei, 80% dintre acești consumatori conectându-se numai prin intermediul dispozitivelor mobile.
„Am observat că creșterea accesului la jocurile de noroc în rândul consumatorilor brazilieni poate fi atribuită mai multor factori, cum ar fi popularizarea pariurilor online, acoperirea internetului și progresul tehnologiei, precum și acoperirea extinsă a evenimentelor sportive”, a declarat Ingrid Veronesi, directorul senior al Comscore pentru Brazilia. În ceea ce privește profilurile de utilizatori, 49% dintre utilizatori aparțin clasei C, în timp ce 61% dintre consumatori sunt bărbați, majoritatea peste 45 de ani.
Explozia pariurilor legale în Brazilia l-a determinat pe marele Ronaldinho să-și deschidă propria casă de pariuri la el acasă.