Contact
Network Advertising & Media SRL

Bdul. Iancu de Hunedoara, Nr. 25, Sector 1
București, România

TikTok încearcă să ajungă din urmă platformele avansate în domeniul jocurilor. Evenimentul TikTok „Made Me Play It”, de pe 2 noiembrie, care a stârnit multe așteptări în industria jocurilor de noroc, a dezmințit fanteziile, confirmând totuși că sectorul este de interes pentru gigantul social chinez.

Cei care se așteptau la o viitoare deschidere a unui canal TikTok dedicat în întregime lumii jocurilor de noroc (după cum relata Financial Times) au fost dezamăgiți, dar platforma și-a confirmat intenția de a-și menține rolul de hub pentru comunitatea jocurilor online. Prin urmare, TikTok a negat intenția de a introduce un canal de joc în cadrul platformei.

Clarificarea TikTok a fost considerată o strategie a companiei care vrea să evite să se plaseze în competiție directă cu dezvoltatorii de jocuri, evitând astfel fricțiunile chiar și cu giganți precum Apple. Asta chiar dacă TikTok oferă deja utilizatorilor săi acces în aplicație la mai multe „minijocuri”, în timp ce editori precum Zynga, dar și Lotum, Frvr, Nitro, Voodoo, Aim Lab, Matchingham Games, Famobi, Phantom Bird Studio, Playable Factory, Gamelancer și Gismart dezvoltă deja jocuri exclusive pentru platformă.

Cu toate acestea, potrivit experților din industrie, ar putea fi doar o chestiune de timp până când platforma video să-și înceapă să-și dezvolte jocurile, urmând calea deja trasată de Netflix. În comparație cu Netflix, TikTok este un subiect nou în sectorul jocurilor de noroc. Platforma se mândrește cu o bază de utilizatori activă și în continuă creștere, cu peste un miliard de utilizatori activi lunar, dar are un vid absolut în caseta „conținut original”.