În deplasarea de la Baku, din Liga Europa la fotbal, echipa FCSB a fost nevoită, joi seară, să renunțe la sponsorul pe care-l deține pe fața tricourilor, Betano, o casă de pariuri licențiată în România și sponsor la ultimul turneu final de Campionat European din 2024.

Campioana României, învingătoare cu 3-2 în grupele Ligii Europa (a acumulat 14 puncte înainte de runda finalp) a trebuit să respecte legislația din Azerbaidjan, țară care interzice publicitatea la pariuri și la jocuri de noroc.

În locul sponsorului a apărut mesajul „Play responsibly” („Jucați responsabil”), FCSB făcând, involuntar, reclamă site-ului nostru.

radunovic
radunovic

Nu este prima dată în 2025 când bucureștenii au fost nevoiți să suprime logo-ul sponsorului. În cantonamentul din Antalya, Turcia, la meciurile amicale, pe tricou a apărut o bandă care acoperea numele sponsorului.

Betano oferă o sponsorizare de 2.000.000 de euro pe sezon pentru campioana României.

O situație asemănătoare precum cea pățită de FCSB la Baku a experimentat Universitatea Craiova, în iulie anul trecut, la meciul din turul doi preliminar al Conference League cu Maribor, din Slovenia.

„Juveții” au pierdut cu 2-0 acel joc, iar sponsorul principal era același, Betano.