În deplasarea de la Baku, din Liga Europa la fotbal, echipa FCSB a fost nevoită, joi seară, să renunțe la sponsorul pe care-l deține pe fața tricourilor, Betano, o casă de pariuri licențiată în România și sponsor la ultimul turneu final de Campionat European din 2024.

Campioana României, învingătoare cu 3-2 în grupele Ligii Europa (a acumulat 14 puncte înainte de runda finalp) a trebuit să respecte legislația din Azerbaidjan, țară care interzice publicitatea la pariuri și la jocuri de noroc.

În locul sponsorului a apărut mesajul „Play responsibly” („Jucați responsabil”), FCSB făcând, involuntar, reclamă site-ului nostru.

radunovic
radunovic

Nu este prima dată în 2025 când bucureștenii au fost nevoiți să suprime logo-ul sponsorului. În cantonamentul din Antalya, Turcia, la meciurile amicale, pe tricou a apărut o bandă care acoperea numele sponsorului.

Betano oferă o sponsorizare de 2.000.000 de euro pe sezon pentru campioana României.

O situație asemănătoare precum cea pățită de FCSB la Baku a experimentat Universitatea Craiova, în iulie anul trecut, la meciul din turul doi preliminar al Conference League cu Maribor, din Slovenia.

„Juveții” au pierdut cu 2-0 acel joc, iar sponsorul principal era același, Betano.

Conținutul website-ului playresponsibly.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate articolele de pe acest site sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe playresponsibly.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor playresponsibly.ro, vă rugăm să ne contactaţi.