Betano nu cedează în disputa pe care o are cu Andrei-Răzvan Iovu, un tânăr de 18 ani din Capitală, un client de bani gata care, după ce a pierdut suma 18.000 de lei în doar câteva zile, s-a trezit cu contul blocat.

În zilele care au urmat măsurii pe care a luat-o unilateral și fără să ofere o justificare, operatorul l-a verificat suplimentar pe jucător, cerându-i fotografii cu chipul și cu actul de indentitate.

Într-un final, i-a răspuns că are contul în regulă, anume poate face depuneri și retrageri, dar, în continuare, nu poate miza mai mult de 4,97 lei per fiecare pariu/cotă.

Pozând în grijuliu și responsabil cu finanțele, Betone susține că are dreptul de a restricționa contul oricărui jucător, în baza regulamentelor aprobate la ONJN, fără a fi nevoie să dea socoteală cuiva.

Jucătorul nu este deloc împăcat cu explicația, iar astăzi este decis să reclame situația la ONJN, apoi urmează să se adreseze și ANPC-ului.

Potrivit cifrelor, Betano este al doilea cel mai puternic operator de pariuri online de pe piața românească a jocurilor de noroc, după Superbet.

Se prefigurează un proces istoric

Pe mai departe, Iovu, având în spate o familie bogată și influentă, este dispus să angajeze un avocat valoros și să meargă în instanță, pentru a acuza casa de pariuri de înșelăciune.

Jucătorul susține că nu este posibil ca, după ce a pierdut o sumă de bani, operatorul să nu-i acorde șansa redresării balanței, adică să-și scoată paguba.

Practic, îi restrânge abuziv un drept doar pentru că așa are trecut în regulament. Însă un regulament nu poate trece peste drepturile constituționale nici chiar dacă este aprobat de ONJN.

Betano nu are un articol anume de lege de care să se agațe pentru a limita mizele, în condițiile în care nu poate stabili că pierderea unei anumite sume înseamnă adicție pentru cineva și respectivul reprezintă un caz social.

Reprezentanții altor case de pariuri, în condițiile în care Betano nu răspunde apelurilor Playresponsibly, susțin că niciun jucător nu a câștigat astfel de spețe.

Însă Iovu dorește să stabilească un precedent. Asta după ce a identificat pe forumurile dedicate pariorilor mulți clienți aflați în situația lui, cu mențiunea că respectivii au renunțat să-și caute dreptatea.

În discuțiile telefonice purtate cu Iovu, Betano i-ar fi transmis că, dacă nu-i convine situația, este liber să-și închidă contul și să plece în altă parte.