La meciul de fotbal de joi seară al echipei Universității Craiova, din turul doi preliminar al Conference League, pe tricourile „juveților” a apărut mesajul „Play Responsibly” (Joacă Responsabil).
Îi felicităm pe oltenii sponsorizați de casa de pariuri Betano pentru îndemn și dorim să vedem și alte grupări din Superligă copiindu-le inițiativa.
Universitatea Craiova a evoluat în tricouri albe în Slovenia, dar de pe partea frontală a echipamentului românilor a lipsit sponsorul principal, compania de betting Betano.
În locul logo-ului partenerului comercial al juveților a apărut mesajul în limba engleză.
Juveții nu și-au putut afișa sponsorul principal pe tricouri în Slovenia, întrucât în această țară este interzisă reclama la jocuri de noroc și la firmele de betting.
Pe teren, oltenii nu au jucat însă cu prea multă responsabilitate față de soarta calificării în turul următor.
Hondurianul Denil Maldonado a luat cartonaș roșu în minutul 31, iar toată reduba trupei lui Costel Gâlcă s-a prăbușit ca un castel de nisip.
În 10 oameni pentru o oră, Craiovei i-a fost greu să reziste fără să primească gol în fața formației Maribor.
Repas (57) și Jakupovic (88) au marcat pentru trupa slovenă, care pornește cu prima șansă în returul din 1 august, de la Craiova.