Pe site-urile de cazinouri online, utilizatorii înregistrați au posibilitatea de a se bucura de portofoliul vast de jocuri prezentate. După plasarea de pariuri simple, uneori, însă, are loc blocarea contulului unui jucător cu o procedură bruscă. Motivele pentru care contul este blocat variază în funcție de circumstanțe. În general, cele mai frecvente cazuri în care se întâmplă acest lucru sunt 4:

Parola de conectare a fost greșită de prea multe ori;

Ați deschis sau folosit mai mult de un cont de pe același computer;

Expedierea actului de identitate nu a avut loc în termenele stabilite;

Ați făcut o retragere destul de mare de bani.


Alteori, însă, contul este blocat acolo unde sistemul de cazinou detectează o neregulă sau o încălcare a Termenilor și Condițiilor de Utilizare, prezente în contractul de joc cu jucătorul. Întrucât cele mai frecvente cazuri sunt cele enumerate mai sus, să vedem când pot apărea. În acest fel, dacă ești și un jucător pasionat de cazinouri online, poți evita să faci greșeli de acest tip.

Parola greșită


Cazul parolei greșite este cel mai frecvent, deoarece se poate întâmpla să nu puteți nota parola de acces. Problema, însă, apare atunci când nu a fost introdus corect de un anumit număr de ori.

Mai multe conturi de pe același computer

Acest caz, pe de altă parte, este puțin mai complicat, deoarece pot exista multe motive pentru care software-ul cazinoului poate detecta o încălcare a contractului. De fapt, se poate întâmpla ca un cunoscut de-al tău să fi folosit același computer ca și tine, pentru a juca în același cazinou.

Alteori, însă, încălcarea poate fi raportată atunci când software-ul detectează că rețeaua dumneavoastră nu este protejată sau utilizată de alte persoane. Motivele, în acest caz, pot fi multe.

Eșecul trimiterii documentelor

O operațiune obligatorie cerută de cazinourile online este trimiterea unui act de identitate pentru a confirma înregistrarea jucătorului. În cazul în care utilizatorul nu își trimite documentul în termen de 30 de zile de la momentul înregistrării, contul va fi blocat.

Retragere mare de bani

În cele din urmă, contul jucătorului poate fi blocat din cauza retragerii unei sume mari de bani. Problema constă în faptul că personalul de la site-ului cazinoului ar dori o examinare mai amănunțită a datelor personale ale jucătorului.

Cum să găsești o soluție?
Când contul de joc al unui utilizator este blocat, un e-mail va fi trimis la adresa electronică a jucătorului. Aici vom indica care sunt anomaliile sau motivele pentru care personalul cazinoului a ajuns la această decizie.

Dacă, pe de altă parte, e-mailul nu a sosit, este important să consultați secțiunea „Spam” a e-mailului, deoarece aceste tipuri de e-mailuri sunt marcate ca publicitate nedorită.

În cazul în care e-mailul nu este prezent deloc și contul de joc a fost blocat, va trebui să solicitați asistență de la cazinoul online prin Live Chat sau prin e-mail. Furnizând numele dvs. de utilizator, personalul cazinoului vă va răspunde imediat sau în termen de câteva zile.

Soluțiile de adoptat

Care sunt soluțiile pe care le poți adopta pe baza celor mai frecvente probleme care pot apărea. Printre care:

Parolă greșită: în acest caz, ceea ce va trebui să faceți este să solicitați asistență cazinoului trimițând un e-mail și explicându-i că ați introdus greșit parola pentru că nu v-ați amintit-o. Operatorul, prin urmare, va proceda la reactivarea contului sau la schimbarea unei noi parole;

Conturi multiple de pe același PC: De obicei, personalul site-ului cazinoului vă va cere să dovediți că sunteți de bună-credință cerându-vă câteva informații despre modul de joc. Alteori, însă, vi se va cere să trimiteți o fotografie care vă arată chipul împreună cu un document;

Act de identitate: aici, în schimb, trebuie doar să trimiteți un e-mail la adresa serviciului clienți a cazinoului, trimițând o copie a documentului. Timpul de reactivare a contului este de aproximativ 24 de ore;

Retrageri: în sfârșit, înainte de a continua cu plata câștigurilor, vi se va solicita un control de securitate sau o fotografie a utilizatorului, pentru a verifica dacă datele introduse sunt corecte.