Brazilia bate în cuie regulile care vor guverna industria jocurilor de noroc, domeniu care va fi legalizat în această țară.

După cum stabilește ordonanța Spa/Mf din 1 august, conform noilor reguli, operatorii vor fi pe deplin răspunzători pentru publicitatea neconformă care, la rândul său, va fi supusă diferitelor restricții.

În primul rând, companiile vor fi responsabile de publicitatea care este creată de influenceri.

Régis Dudena, secretar de premii și pariuri, declară în acest sens că operatorii de pariuri vor avea obligația de a fi „transparente în relațiile cu influencerii, asigurându-se că toate promoțiile sunt responsabile și oneste.

Am stabilit restricții clare cu privire la publicitate, interzicând reclamele care sugerează că pariurile sunt un mijloc de îmbogățire. Orice publicitate înșelătoare poate duce la sancțiuni grave pentru casele de pariuri”.

Ordonanța prevede mai multe detalii cu privire la cadrul de reglementare aferent publicității în jocurile de noroc, cu introducerea interzicerii publicității sau sponsorizării echipelor sportive.

În plus, au fost stabilite noi reguli pentru a reduce problemele legate de jocurile de noroc, cum ar fi dependența de jocuri de noroc, pe lângă limitele de pariuri și instrumentele de auto-excludere.

În plus, monitorizarea comportamentului jucătorilor va fi, de asemenea, obligatoriu, iar operatorii vor trebui să-i avertizeze, dacă se descoperă un comportament care denotă un comportament deviant.

Ordonanța mai prevede că bonusurile de bun-venit vor fi interzise, chiar dacă va exista posibilitatea derulării unor campanii de fidelizare a jucătorilor.

Un alt punct relevant se referă la publicarea altor trei ordonanțe care descriu în detaliu regulile și metodele cu care operatorii vor putea strânge fonduri pentru cauze sociale.

Guvernul solicită operatorilor să depună o cerere de licență până la sfârșitul anului 2024. Toate acele companii care nu respectă acest termen vor fi sancționate începând cu 1 ianuarie 2025.

Condiția sine qua non pentru operator este să aibă un birou în țară.

Superbet are contracte de sponsorizare semnate cu São Paulo și cu Fluminense