Scandalurile de pe piața jocurilor de noroc sunt exportate de jucătorii care își cunosc drepturile spre autorități străine competente. 

Cazul jucătorului la pariuri care reclamă că Stanleybet refuză să-i achite un câștig de ordinul câtorva zeci de mii de lei (30.000) se umflă și ajunge în Europa occidentală.

În timp ce operatorul de pariuri nu răspunde la mesaje, aflându-se în marja celor de 60 de zile în care trebuie să achite pariul, jucătorul, Alex din Militari, a solicitat audiență la ONJN. A fost respins. 

A călcat și pragul secției de Poliție din cartierul bucureștean în care locuiește. A depus plângere pentru înșelăciune, dar oamenii legii și-au declinat elegant competența, comițând o fugă de răspundere tradițional românească.

Într-un final, văzând că nu poate răzbi nicicum în România, omul s-a adresat instituțiilor din afara țării. Ca și consumator, a făcut o petiție adresată Comisiei Europene.

„Suntem o țară coruptă de sus până jos”, este concluzia jucătorului, după șirul de evenimente în care și-a căutat în van dreptatea.

litigiuue
litigiuue

Alex face o succintă caracterizare a domeniului. „Industria pariurilor sportive de la noi este slab pregătită profesional, de-asta tot apar astfel de cazuri, precum cel al meu. Am lucrat la Fortuna și pot spune că nu mai este nimeni acolo care să știe pariuri. Ca un exemplu, au pus director pe unul adus de la Orange. Doar Superbet a ridicat nivelul, a adus directori din afară...”, afirmă pariorul.

Încă de la primul articol, Stanleybet a fost solicitată să ofere un punct de vedere pentru Playresponsibly despre caz, dar operatorul preferă să stea la cutie, sperând, probabil, că scandalul se va stinge de la sine.