În Fortuna Group avem 4 fete și două branduri.
Despre moralitatea fetelor și onorabilitatea administratorilor am tot scris.
Efectul a fost unul de tip Doppler, adică noi am scris, ei au citit, apoi s-au strâmbat ca elevii în fotografiile de după Bac. A început să se observe că fetele poartă lenjeria din ce în ce mai mult la vedere.
După ce Fortuna (Bet zone SRL), cea cu agențiile, a comis-o grav în cazul ziaristului Zară, hop și Casa Pariurilor comite una la fel de gravă și lipsită de moralitate.
Suntem în posesia unor documente care ne dezvăluie că societatea Hattrick PSK (online-ul de la Casa Pariurilor) a avut în ofertă și a acceptat mize pentru un tip de pariu pe care nu-l avea în regulamentul de joc.
Faptă care se pedepsește cu suspendarea licenței.
Vom publica toate documentele după ce Comitetul de Supraveghere al ONJN își va da verdictul.
Așadar, dacă în „cazul Zară”, Fortuna Group își dă cu regulamentul în piept, în cazul pariului “Scor Corect oricând”, aceeași Fortuna Group fluieră a pagubă.
Pentru o piață concurențială sănătoasă a jocurilor de noroc locale, sperăm ca noul CEO, un polonez aprig, să se acomodeze cât mai repede și să repare caruselul Fortuna Group.