Pariurile live au devenit din ce în ce mai populare. În ultimul an, 42% dintre fani au plasat un pariu, în timp ce urmăreau meciul la televizor sau pe alte dispozitive.

Schimbarea nu este cu siguranță nimic nou, dar impactul este de evenimentele care au avut loc în lume în ultimii doi ani. 

Comunitățile digitale au crescut pentru a contribui la conectarea fanilor cu sportivii și echipele lor preferate. Pe măsură ce vânzările de bilete la evenimente sportive au scăzut, fanii au găsit noi modalități de a construi comunitate: chat, partajare, pariuri și vizionare în comun.

Potrivit unui raport Nielsel realizat prin colectarea de informații în diverse țări, modul în care fanii interacționează cu un eveniment global precum Cupa Mondială este variat.

Există diferențe de comportament între țări și între fani și non-fani, ceea ce înseamnă că mărcile și agenții de marketing au nevoie de multe date pentru a se asigura că ajung cu adevărat la publicul potrivit.

În multe locuri din lume există deja o tradiție profundă a evenimentelor de amploare. Acestea sunt spații foarte râvnite pentru promovarea mărcilor.

Este posibil ca aceste evenimente live să câștige cel mai mult în America de Nord, unde Cupa Mondială din 2026 va avea loc în 16 orașe gazdă.

Dintre fanii fotbalului care urmăresc sporturi, 69% și-a putea comanda mâncare în timp ce urmăresc, 67% își verifică e-mailul și 60% sunt înclinați să joace un joc online.

La nivel global, 42% dintre fani sunt interesați să parieze live pe fotbal în timp ce urmăresc evenimentul sportiv (în țări precum Australia, Franța și Statele Unite, numărul este mai aproape de 50%).