Betano, al doilea operator de pariuri ca cifră de afaceri din online-ul românesc, după Superbet, a semnat recent un contract de publicitate cu o vedetă din muzica autohntonă, Antonia.

Invitat în podcastul „Aproximativ discuții”, al artistului Gojira, Alex Velea a fost întrebat de ce ce el și soția lui, Antonia, au ales să facă reclamă jocurilor de noroc, scrie portalul hotnews.

„Mi se pare că n-am făcut nimic rău. Este strict problema voastră cum vă împărțiți economiile și ce faceți cu ele”, a răspuns Velea.

Potrivit Cancan.ro, Antonia a semnat un contract cu Betano în valoare de 2,2 milioane de euro și va fi imaginea companiei pentru următorii trei ani.

„Nu te pun eu să-ți riști ce ai agonisit, asta e strict problema ta. Ți se spune să joci responsabil acolo, este strict problema voastră cum vă împărțiți economiile și ce faceți cu ele”.

Noi ne vindem imaginea și mi se pare că n-am făcut nimic rău, care să fie în detrimentul tău. Sau, domne, că a jucat lumea case sau că-și pierde… este strict problema lor. Inclusiv în reclamele astea vi se spune să jucați conștient de ce poate să reprezinte treaba asta. Unii câștigă, alții pierd, nu știu”, a fost răspunsul, cinic, al cântărețul.

De ce e cinic răspunsul lui Velea? Specialiștii în sănătate mintală vorbesc despre stimulii primiți de dependenți atunci când mesajul vine de la o persoană influentă.

Spania discută aprins despre introducerea interdicției ca jocurile de noroc să nu mai fie promovate de persoane publice sau de fel și fel de vedete (influenceri).