Pe 25 octombrie, Apple a început să afișeze mai multe reclame în App Store, mai ales în zona „Astăzi” și în partea de jos a listelor de aplicații.
 
De atunci, mai mulți dezvoltatori s-au plâns că au primit anunțuri pentru jocuri de noroc în secțiunea „Ar putea să-ți placă și” din listele lor, fără nicio legătură cu aplicațiile lor. Un astfel de dezvoltator a postat o captură de ecran pe Twitter care arată anunțuri la jocuri de noroc pe pagina App Store, pentru aplicația sa de podcast Overcast.
 
Alți dezvoltatori au raportat că se confruntă cu o problemă identică și au arătat clar că nu sunt de acord cu prezența anunțurilor de cazinouri pe paginile lor de produse. Acum, Apple a anunțat că a „întrerupt reclamele legate de jocurile de noroc și alte câteva categorii de pe paginile de produse ale App Store”.
 
Nu este clar dacă gigantul tehnologic intenționează să reia difuzarea reclamelor pentru jocuri de noroc, după ce controversa se va domoli. Apple nu și-a explicat decizia și cuvântul „pauză” pare să sugereze că schimbarea este doar temporară.
 
Oamenii au criticat Apple pentru că difuzează reclame la cazinouri, în ansamblu, nu doar pentru că le difuzează în listele de aplicații.
 
Florian Mueller, de la blogul FOSS Patents, a susținut, de asemenea, că, prin plasarea de reclame pe paginile de aplicații, Apple îi forțează pe dezvoltatori să plătească bani, pentru a cumpăra acel spațiu publicitar.
 
Acest lucru se datorează faptului că, dacă nu le cumpără, concurenții le-ar putea folosi și le-ar putea fura clienți potențiali.