O problemă nerezolvată a industriei jocurilor de noroc este prezența sufocantă a reclamelor stridende în spațiul public la nivel terestru.
Vizibilitatea excesivă riscă să se întoarcă precum un bumerang împotriva domeniului.
Subiectul ar putea reveni pe ordinea de zi la următoarea ședință a Consiliului Consultativ al ONJN, mai ales că tema interzicerii reclamelor la jocurilor de noroc în România este fierbinte.
Un operator care insistă să fie vizibil cu orice preț folosind agresiv lumina reclamelor este Red Sevens, pe care industria încearcă să-l convingă să renunțe la stilul actual de a se prezenta.
Bulevardul Ion Mihalache din Capitală este inundat de culoarea roșie provenită de la o astfel de locație.
„Red Sevens este un exemplu de problemă nerezolvată, chestiune care ne face rău, nouă, industriei. Vrem să fim cât mai discreți, să reducem vizibilitatea, dar unii nu respectă regulile jocului și fac invers...
Între timp, Parlamentul a respins propunerea făcută de PNL prin care se limita drastic publicitatea jocurilor în mass-media, doar sunt plăți mari de făcut pentru alegeri.
Revenind, Red Sevens este o firmă cu capital unguresc, cu sediul în Oradea, neafiliată vreunei organizații.
Ne face rău prin această reclamă excesivă. Nu vor să înțeleagă faptul că nimeni nu intră ca un taur în acea agenție pentru că vede roșul cu care este inundat trotuarul.
ONJN nu reușește, nu este în stare să limiteze vizibilitatea reclamelor la sălile de jocuri, iar industria, care și așa este arătată cu degetul de public, ar putea avea de suferit și mai tare.
În sensul în care, atrăgând atâta adversitate, se va ajunge la interzicerea totală la reclamelor. Ca să nu fim de tot interziși, astfel de practici trebuie să dispară!
Ar putea fi rezolvată problema chiar mâine, cu un ordin de președinte (n.r. - ONJN)”, spune reprezentantul unei asociații a operatorilor.
Playresponsibly a solicitat un punct de vedere companiei orădene, urmând să îl publicăm atunci când ne va sosi.