Comisia greacă pentru jocuri de noroc (HGC) este în alertă, după problema operațională gravă care a apărut în legătură cu furnizorul de jocuri online Betshop.

În legătură cu acest caz, HGC informează că acționează întocmai pentru a proteja interesele jucătorii – clienți ai Betshop (operator care nu are reprezentare în România).

Deocamdată, nu se știe ce se întâmplă cu sumele aflate în conturile de joc ale clienților eleni.

Pe site-ul casei de pariuri se poate citi mesajul:

„Compania noastră se află în situația nefericită de a anunța că, din cauza unui sechestru brusc și abuziv a contului bancar al serviciului pentru clienți de către autoritățile fiscale, este nevoită să-și suspende activitatea până la rezolvarea problemei apărute.

Încrederea care a caracterizat relația noastră cu utilizatorii serviciilor noastre încă de la început, precum și simțul responsabilității față de partenerii noștri, ne obligă să dezvăluim următoarele:

Litigiul fiscal, pentru care autoritățile au impus poprirea contului Societății menționat anterior, vizează calcularea obligațiilor noastre fiscale pentru anii fiscali 2013 și 2014 și, în principal, determinarea impozitului reținut la sursă pe câștigurile jucătorilor.

Cu alte cuvinte, administrația fiscală a considerat că ar trebui să reținem un impozit mai mare de la clienții noștri. Autoritățile caută bani de la noi, PE CARE NU I-AM COLECTAT de la clienții noștri.

Autoritatea competentă a calculat arbitrar taxa menționată anterior, ignorând în mod ostentativ corespondența internă a aceluiași departament care a fost de acord cu metoda de calcul aplicată de compania noastră.

În toate controalele fiscale ulterioare (pentru anii 2015, 2016, 2017, 2018, 2019), această metodă de calcul a fost considerată absolut corectă.

Pentru toate motivele întemeiate și legitime expuse mai sus, compania noastră a făcut apel la Consiliul de Stat și așteaptă pronunțarea sentinței.

Ca urmare, nu avem absolut nicio posibilitate practică de a ne continua activitatea, neputând efectua tranzacții cu utilizatorii serviciilor noastre online.

Dorim să asigurăm clienții noștri că, în orice caz, vom lua toate măsurile necesare pentru a ne asigura că această problemă nu afectează câtuși de puțin tranzacțiile pe care le-au efectuat până la acel moment”.