Viața reintră în normal la cel mai mare cazinou din România, Grand Casino, din incinta hotelului Mariott, după scandalul de proporții făcut ieri de un client revoltat, când s-a lăsat cu urlete, amenințări cu moartea și cu distrugeri de bunuri materiale.

Conducerea cazinoului a schimbat astăzi, 1 septembrie, monitoarele celor 5 aparate slot machine distruse de loviturile cu scaunul aplicate de Cristian Beocă, jucătorul de păcănele supărat că aparatele i-au „mâncat” banii.

Loviturile au fost atât de puternice încât, în afara sticlei monitorului, au fost distruse și sisteme integrate, cipuri și alte circuite, astfel încât pagubele se cifrează în jurul sumei de 20.000 de euro, susțin angajații cazinoului.

Plângere pentru amenințare

În acest timp, dosarele curg pe numele lui Beocă. Managerul sălii de jocuri de noroc, Sebastian Tudorici, a depus plângere penală pentru amenințare cu moartea.

Amenințat la rândul său de către client, patronul cazinoului, Amiran Dzanașvili, nu se afla în România la momentul petrecerii incidentului, dar a fost informat despre situație.

Cristian Beocă a primit interdicție pe viață să mai intre în cazinoul pe care tocmai l-a distrus. În funcție de gravitatea actelor de indisciplină, un jucător care face scandal într-o sală de jocuri intră pe black list (lista neagră).

Poate fi interzis de la o săptămână până la un an, dacă nu sare calul cu înjurăturile. Nu a fost cazul lui Beocă, care s-a dezlănțuit.

Scandalagiul a primit citație de la Poliție, unde trebuie să dea cu subsemnatul. Cazul a fost preluat de procurori, Beocă având deja dosar penal pentru ultraj.

Firma care deține aparatele distruse se numește EGT, companie din Bulgaria. De peste 10 ani, EGT are reprezentanță în România, condiție obligatorie pentru funcționare.