S-au înmulțit problemele în industria jocurilor de noroc, alimentate de legea chioară emisă de Simonis.

Scandalurile s-au multiplicat de asemenea în mediul online, unde clienții sunt tot mai de nemulțumiți de tratamentul la care îi supun operatorii, obișnuiți să nu achite câștigurile mari (AICI, ultimul caz).

Oamenii își caută cu disperare dreptatea, dar instituția care are rol de arbitru lipsește din peisaj.

ONJN, cea care face regulile jocului pe piața jocurilor de noroc și împarte dreptatea, este acuzat că s-a izolat și nu răspunde petițiilor.

Iar ca să nu fie bruiat de plângeri, Oficiul le-a blocat de-a binelea accesul în instituție.

Noile adrese de contact al Oficiului sunt AICI, iar link-ul pentru petiții nu funcționează.

Instituția, care se plânge că are același număr de angajați din 2013, nu răspunde la apeluri.

Telefonul sună în gol la sediul de pe Calea Victoriei numărul 9.

Singurele căi de a lua legătura cu ONJN rămân serviciile teritoriale.

Folosind canalele oficiale anunțate, și Playresposibly a căutat răspunsuri la anumite teme, dar formularul autorităților dă eroare.

Înainte de a-și lua tălpășița, fostul conducător Silviu Pocora a fost detașat la departamentul Relații cu Publicul.