Primăria Generală a ales drept partener principal la festivalul anual de lumini o casă de pariuri și jocuri de noroc. Printre beneficii, Superbet și-a proiectat imaginea pe Teatrul Odeon, în fața a zeci de mii de ochi. Pentru a putea face asta, compania a plătit în jur de 50 de mii de euro, reiese din datele transmise de autoritățile publice, la solicitarea PressOne.

Festivalul Spotlight „strânge anual peste 150.000 de spectatori, în trei zile (…)” calculează organizatorii, respectiv Primăria Capitalei, prin Direcţia Cultură, Învăţământ, Turism și ARCUB. Două direcții din subordinea PMB lucrează așadar pentru evenimentul ajuns anul acesta la cea de-a șasea ediție.

Timp de trei seri la rând, oamenii au acces gratuit, public, la proiecții pe clădiri emblematice din centrul Bucureștiului și pot vedea „zeci de lucrări artistice, instalații, sisteme de iluminare arhitecturală și video-mapping” din mai multe țări europene.

O hartă a festivalului le arată participanților care sunt locurile unde au loc proiecții, Pe listă a fost, la mijlocul lunii octombrie, și Teatrul Odeon, pe fațada căruia Superbet a decis să facă ceea ce în limbaj de marketing se cheamă o „activare de brand.” Compania de jocuri de noroc a fost și partener principal al Spotlight 2022.

„Go Super” la Spotlight

„În calitate de partener principal al ediției, Superbet a beneficiat de un pachet de promovare care a inclus și un spațiu de activare și de interacțiune cu publicul pe traseul festivalului”, transmite Primăria către sursa amintită.

„Pentru această modalitate de branding, partenerul principal a ales să prezinte în cadrul festivalului o instalație interactivă” – detaliază, mai departe, Primăria Capitalei, prin direcțiile sale care au organizat festivalul.

Lucrarea ”Go Super” prezentată la Spotlight 2022 are același nume cu sloganul companiei de jocuri de noroc. Pe Teatrul Odeon a fost proiectat și numele companiei Superbet.

Ce sumă a primit PMB pentru a accepta jocurile de noroc ca partener principal la Spotlight: 258.192 lei, răspund organizatorii Spotlight. Suma, echivalentul a aproximativ 52.000 de euro, reprezintă un sfert din bugetul total al evenimentului. Este de altfel și singurul contract încheiat de Primăria Generală cu SC House of Media SRL, reprezentant al Superbet.