Clientul care a câștigat 279.457,72 lei la casa de pariuri pariuriplus, dar a primit doar 9.000 de lei din sumă pe motiv că este autoexclus la alt operator (Winmasters, care funcționează pe aceeași firmă, Level Up Interactive Limited), situație descrisă pe larg de Playresponsibly, apelează la arbitrajul autorităților pentru a i se face dreptate.

După ce a făcut plângere la ONJN (Serviciul Teritorial Sud-Vest), jucătorul a reclamat posibila înșelăciune la Poliția Vâlcea.

Mai nou, și-a găsit și un avocat pe care l-a angajat să-i apere interesele.

Anchetatorii l-au chemat astăzi la sediu, pentru a-l informa că sesizarea i-a fost înregistrată, dar va mai dura câteva zile până se va transforma oficial în plângere penală.

„Am fost din nou la Poliție în această dimineață. Deocamdată, este vorba despre o sesizare.

Mai durează 2-3 săptămâni până îmi înregistrează plângerea penală. Urmează ca un procuror o să preia cazul.

Va exista o plângere penală și împotriva administratorului și a angajaților în securitate de la casa de pariuri pentru complicitate la înșelăciune și evaziune fiscală”, ne-a spus clientul.

De teamaă că ar putea avea probleme, omul dorește să îi fie protejată identitatea.

Pariuriplus nu a răspuns până acum solicitării pe care Playresponsibly a făcut-o pentru a-și expune un punct de vedere.