În cadrul studiului Austrian Brand Value 2024, al Institutului European de Brand (EBI), compania Novomatic ocupă locul al doilea printre cele mai valoroase branduri din țară.
Grupul internațional de tehnologie pentru jocuri este devansat doar de Red Bull, dar întrece nume cu rezonanță la nivel mondial, precum Swarovski, Raiffeisen și OMV.
Pentru a 21-a oară, Institutul European de Brand a prezentat cele mai valoroase și sustenabile companii din Austria.
Grupul internațional de tehnologie pentru jocuri, cu peste 25.300 de angajați în întreaga lume și operațiuni în peste 120 de țări, și-a asigurat poziții fruntașe atât în Brand Value EBI, cât și în Sustainable Brand Ranking.
Novomatic, jucător global din Austria Inferioară, a avut o creștere a valorii mărcii de +8,7%, până la 3,745 miliarde de euro.
Factorii importanți pentru evaluarea valorii mărcii au fost nu numai nivelul ridicat de inovație, ci și cursul expansiunii internaționale, creșterea vânzărilor și responsabilitatea corporativă cuprinzătoare, dar și programul ESG, care este confirmat de agențiile de rating ESG internaționale.
În acest context, Novomatic a reușit să impresioneze și în Sustainable Brand Ranking. Clasamentul evidențiază contribuția companiei la dezvoltarea economică durabilă în Austria.
Austrian Brand Value Study se bazează pe „trend-TOP 500 anual al celor mai bune companii austriece”.
Studiul a evaluat un total de 180 de companii austriece, mărci selectate din 16 sectoare de activitate.
Valoarea unei mărci a fost determinată în conformitate cu standardele internaționale ISO 10668 și ISO 2067.